faraz

ساخت وبلاگ

والدین گاهی اوقات قبل از به دنیا آمدن فرزندان، برای کودکان خود حساب‌های پس‌اندازی را در نظر می‌گیرند. این یک نگرانی طبیعی در اقتصاد امروز است. هزینه آموزش بالا می‌رود ولی حقوق و دستمزد ما افزایش نمی‌یابد. بنابراین، هزینه تحصیلات به عهده والدین و در مقاطع بالاتر به عهده شخص است.
اینکه در کدام دبیرستان یا دانشگاه می‌خواهید درس بخوانید نباید بر اساس هزینه‌ها باشد، اما متأسفانه بسیاری از خانواده ها باید بر اساس شرایط مالی انتخاب خود را انجام دهند.
علاوه بر این، چه کسی می‌خواهد با کوهی از بدهی فارغ التحصیل شود؟ هيچ كس!
آموزش با سامانه آموزش آنلاین و از را دور کمی این شرایط را بهتر کرده است، می‌خواهیم به مقایسه هزینه آموزش آنلاین و حضوری بپردازیم. 

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/2p8shvyk

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 13:08

میلیون ها دانش آموز در سراسر جهان، درگیر آموزش آنلاین هستند ، معلمان آنها تلاش می کنند تا خود را با این شیوه جدید یادگیری وفق دهند. الزاما، هر آنچه که در مدارس سنتی کارآیی داشت همیشه در یک محیط سامانه کلاس آنلاین کارآمد نخواهد بود. برترین معلمان در آموزش آنلاین می دانند که، برای گذراندن یک سال تحصیلی آنلاین موفق، به خلاقیت، آموزش تخصصی، برنامه ریزی درسی متفاوت و آمادگی زیاد، نیاز دارند.
به جای برپایی کلاس فیزیکی، معلمان آنلاین با یادگیری فناوری های جدید، تدوین برنامه های آموزشی که برای آموزش از راه دور طراحی شده اند و به کارگیری روشهای جدید، به آموزش دانش آموزان می پردازند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/2p87u2tv

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:21

با افزایش آموزش از راه دور، معلمان بیشتری نسبت به گذشته به صورت آنلاین مشغول به کار هستند. اما اگر می خواهید در سامانه کلاس آنلاین به اندازه کلاس واقعی موثر باشید، به ابزارهای مناسب تجهیزات آموزش مجازی برای کار نیاز دارید.
به همین دلیل ما این لیست نهایی از تمام تجهیزات مورد نیاز برای آموزش مجازی را جمع آوری کرده ایم.
ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 19:09

کووید-۱۹ سیستم آموزشی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داد و چراغ تازه ای را در مسیر آموزش روشن کرد. یادگیری مجازی به یک شیوه زندگی تبدیل شده است، زیرا کرونا بسیاری از دانش آموزان را مجبور به یادگیری از خانه و همچنین معلمان آنها را مجبور به آموزش در خانه کرده است. از آنجا که یادگیری مجازی به طور مستمر در حال ارزیابی است، باید به زندگی قبل از همه گیری سال ۲۰۲۰ میلادی نگاهی بیندازیم تا ببینیم، آیا همیشه نیاز به برگزاری کلاس آنلاین وجود داشته و آن را با واقعیت امروز مقایسه می کنیم.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/bdhsbes5

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 21:06

آیا شما به دنبال یک برنامه جانبی برای کسب درآمد بیشتر هستید؟ یا می خواهید حرفه خود را کاملاً تغییر دهید؟! آموزش آنلاین می تواند یک راه حل عالی باشد.
امروزه ” کسب درآمد از آموزش آنلاین ” بسیار آسان شده است! شما با هر تخصصی و تنها با در نظر گرفتن نکاتی به راحتی میتوانید با استفاده از سامانه کلاس آنلاین از این روش متداول، پول خوبی را به دست آورید.
بسیاری از مردم، با دلایل موجه در واقعیت داشتن این موضوع تردید دارند.
آیا واقعاً می توانید از آموزش آنلاین درآمد کسب کنید؟
حقیقت این نیست که آموزش آنلاین به طور فوق العاده ای حرفه پردرآمدی است، تقریباً برای هر کسی امکان آموزش آنلاین وجود دارد و حداقل از طریق به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران می تواند درآمد کسب کند، حتی اگر منبع اصلی درآمد شما نباشد، می تواند منبع درآمد بسیار خوبی باشد!
 

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/mr4b6mep

 

 

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 149 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 19:51

ارتباطات، عنصر کلیدی در کلاس درس است!

عموما، درآموزش های موفق ۵۰٪ دانش و ۵۰٪ مهارتهای ارتباطی نقش داشته اند. در نتیجه، معلم باید در هر ۴ مهارت ارتباط در کلاس درس (گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن) توانمند باشد و به عنوان ابزار برگزاری کلاس به آن نگاه کند و بداند که چگونه از این مهارت در محیط مدرسه به طور موثر استفاده کند. ثابت شده است که توانایی انجام این کار، بر موفقیت دانش آموزان در زندگی تحصیلی و همچنین موفقیت شغلی خود معلم تأثیر می گذارد.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/2s49xspr

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:27

کووید-۱۹ همراه با دردها و رنج هایش، درس های بسیار و تجربه های جدیدی را نیز به همراه داشت، به عنوان مثال: برگزاری کلاس آنلاین، دورکاری، شرکت در همایش ها و کنفرانس ها به صورت مجازی و برگزاری بیشتر وبینارها …

شاید این تجارب برای بسیاری نو نبود ولی برای عده از مردم جهان تجربه ای متفاوت بود. مانند، رویداد های آنلاینی چون “وبینار” !

در دهه گذشته (به ویژه دردو سال گذشته)، وبینارها به بستری برای آموزش دانش آموزان، دانشجویان و مشتریان احتمالی کسب وکارها تبدیل شده اند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/3x3xbfxw

 

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 19:00

در بستر آموزش آنلاین، کل فرآیند آموزش و یادگیری از طریق اینترنت و با استفاده از ابزارهای تکنولوژی انجام می‌شود. از این رو معلمان آنلاین باید از دانش کافی در زمینه فناوری برخوردار بوده و مشکلی با کار کردن با جدیدترین ابزارهای تکنولوژی و امکانات کلاس آنلاین نداشته باشند.

هرچه فرد این مسیر را سریع‌تر طی کند و استعداد بیشتری در این زمینه داشته باشد، نسبت به سایر همکاران خود جلوتر خواهد بود. مدارس در طول سال تحصیلی از ابزارها و بسترهای آموزشی آنلاین مختلف برای ارائه درس و ارتباط با خانواده استفاده می‌کنند که تسلط بر تک تک آن‌ها، مهم‌ترین ویژگی معلمان در آموزش آنلاین است.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/2jb5e2vm

 

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 17:10

یکی از دغدغه ها و چالش های ذهنی معلمان در کلاس های غیر حضوری، برگزاری آزمون های کلاسی است. چیزی که در کلاس های حضوری برای ارزیابی مستمر دانش آموزان با طرح چند سوال به راحتی قابل اجرا بود. در این مطلب سعی میکنیم تا شما را با ابزار ساخت آزمون با گوگل فرم ، قابل استفاده در کلاس های مجازی آشنا کنیم و تا حدودی دغدغه ذهنی شما مربیان آموزشی را کاهش دهیم.

قبل از پرداختن به موضوع مورد بحث یعنی ” ساخت آزمون با گوگل فرم ” ، جهت آگاهی مخاطبانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند باید گفت که : “الوکام” سامانه کلاس آنلاین ، این چالش را برای مربیان آموزشی برطرف کرده است!

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/mwasmkur

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 19:34

در نتیجه شیوع COVID-19، آموزش به طور قابل توجهی تغییر کرد. در سراسر جهان، بسیاری از مدارس تعطیل شدند. کلاسهای حضوری لغو شد و با ایجاد کلاس مجازی به کلاسهای آنلاین تبدیل شد. تمام جزئیات آموزش و پرورش از طریق پلتفرم های دیجیتالی به دانش آموزان منتقل شد در حالی که در خانه هایشان حضور داشتند. قبل از همه گیری، کلاس های آنلاین خیلی شناخته شده نبود، افراد جامعه اطلاعات زیادی هم از مزایا و معایب آن نداشتند.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/39yn22y9

 

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 134 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 20:18

یکی از نکات مهم و مورد توجه در حوزه آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز بحث ارزشیابی در کلاس مجازی بوده است، ارزیابی دانش آموزان در سامانه کلاس آنلاین، معلمان و اساتید، یادگیرندگان در همه سنین، مدیران مجموعه های آموزشی و حتی وسایل و ابزارهایی که برای آموزش استفاده می‌شوند.

این بخش از آموزش هم نظریه ها، شیوه ها، مفاهیم و تعاریف زیادی را در خود جای داده است.

هدف ما در این مقاله پرداختن به آنها نیست، تنها به بهانه برگزاری کلاس های مجازی و آموزش از راه دور، به بررسی نحوه ارزشیابی در کلاس مجازی در این روش آموزشی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/59th3383

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 19:42

در حال حاضر بسیاری از فرآیندهای اداری و مالی به وسیله کامپیوتر در ادارات و سازمان‌ها انجام می‌شود. خوشبختانه بستر تکنولوژی مدام در حال پیشرفت و آپدیت شدن است و به همین دلیل افرادی که در سازمان‌ها مشغول به کارند و یا قصد شروع کار را دارند نیاز به آموزش دیدن دارند. علاوه بر آن برخی از سازمان‌ها که با ارباب رجوع سر و کار دارند نیز با مشکل ناآگاهی مراجعه کنندگان دست و پنجه نرم می‌کنند. همه‌ی این مشکلات را می‌توان با ایجاد بستری مناسب برای آموزش همه‌ی افراد مربوط به سازمان برطرف کرد. در حال حاضر محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین بستر برای انجام این کار و ارائه آموزش و ایجاد کلاس مجازی فضای مجازی و آموزش آنلاین است. در ادامه اهمیت آموزش آنلاین در سازمان ها بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع:https://tinyurl.com/2p8sf3z7

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 19:12

بسیاری از معلمان و مربیان باتجربه گلایه می‌کنند که در کلاس‌های آنلاین برخلاف کلاس‌های حضوری توانایی کنترل کلاس و انتقال مفاهیم را ندارند. در واقع تجربه تدریس و ایجاد کلاس مجازی با تدریس حضوری در محیط کلاس قابل مقایسه نیست، اگر از ارتباط برقرار کردن با فراگیران احساس ناتوانی می‌کنید به یاد روز اول تدریس خود در محیط کلاس بیفتید. طبیعتا روزهای اول تدریس در هر بستر جدیدی دشواری‌های خود را دارد و مدرس باید به خود زمان دهد تا حالت ایده آل خود را پیدا کند. علاوه بر این، فرد تدریس کننده باید با بالا بردن مهارت‌های کلامی خود که در محیط آنلاین بسیار حائز اهمیت است خود را در این زمینه نیز تقویت نماید.
ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.
منبع: https://tinyurl.com/2p8tsat5

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 18:38

با توجه به این موضوع که همه چیز در حوزه آموزش در حال دیجیتالی شدن است، جای تعجب نیست که با معضلات و چالش‎های قدیمی همچون تقلب در این حوزه هم روبه‌رو شویم. استفاده از اینترنت در حوزه آموزش و تدریس به خلق مشکلاتی همچون تقلب الکترونیکی منجر شده است. مسئله تقلب، یکی از بارزترین مشکلات و چالش ‎های آموزش آنلاین است.

به گفته یک اتاق خبر معتبر، تعداد تقلب‎‎ های دوران همه گیری کووید ۱۹ افزایش داشته است. قبل از همه گیری ویروس کرونا قوانین سختگیرانه ‎ای برای دانشجویان و دانش آموزان لحاظ می‎شد و آنها مجبور به رعایت این قوانین بودند. اما وقتی آزمون‎ ها به دلیل این ویروس به صورت آنلاین برگزار شدند، تقلب حتی در دانشگاه‎ های معتبر و معروف مشاهده شد. به همین خاطر، تقلب آنلاین به چالشی جدید در دوران فعلی تبدیل شده است.

ادامه مطلب را در لینک منبع شاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/3a97c72a

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 229 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 19:29

بحث و گفتگو و تعاملات دانشجویان و دانش آموزان باعث خلق فرصت تامل و تفکر آنها پس از یادگیری موضوعی جدید می‎شود. نوشتن درباره آنچه دانش آموزان یاد می‎گیرند به آنها کمک می‎کند بتوانند دقیق‌تر و بهتر مسائل را یاد بگیرند. هنگامی که مباحث و مکالماتی درباره مسائل آموزشی ارائه می‎شود در جلسات کلاس مشاهده می‎شود، دانش آموزان می‎توانند بهتر مطالب و مسائل جدید را یاد بگیرند. حتی ممکن است سوالاتی جدید در ذهن این افراد ایجاد شود و باعث یادگیری بیشتر آنها شود. البته، فراموش نکنید، مرور مباحث و یادآوری آنها بخشی از فرآیند یادگیری است. همچنین، قابلیت بحث و مکالمه آنلاین باعث می‎شود دانش آموزان فرصتی برای تعامل با یکدیگر پیدا کنند و روابط جدیدی بسازند که همچون عامل انگیزشی عمل کرده و بر بهبود یادگیری تاثیرگذار خواهد بود.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/bdzf2jks

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 392 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 19:48

آموزش و تدریس، همواره به عنوان یکی از مشاغل مهم و ضروری جامعه شناخته می‎شده است. به همین علت، مداوما افرادی برای آموزش و یادگیری در جامعه وجود داشته ‎اند. این مسئله هنوز هم طرفداران خود را دارد، زیرا بدون آموزش و تحصیل هیچ تغییری در زندگی انسان ها رخ نخواهد داد. در سال‎های اخیر پس از کشف ویروس کووید ۱۹ کلاس‎ ها و دوره‎ های آنلاین بیش از گذشته باب شده است. به همین منظور، ما تصمیم گرفته ‎ایم در این بخش شما را با مزایای کلاس‎ های آنلاین و معرفی نرم افزارهای کلاس های آنلاین داخلی و خارجی برای ساخت دوره‎ ها و کلاس‎ های آنلاین بیشتر آشنا کنیم. امروزه برگزاری کلاس آنلاین بیش از گذشته طرفدار کسب کرده است، پس حتما اگر به فکر ارتقای درآمد و افزایش تعداد شاگردانتان هستید، به این شیوه کاربردی درآمدزایی فکر کنید.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/3kwkca5h

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 382 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 17:10

اولین برنامه‌ای که در این مطلب به آن می‌پردازیم، پلتفرم بومی و بسیار پرطرفدار اسکای روم است. این برنامه با هدف برگزاری وبینار، کلاس آنلاین یا کلاس مجازی توسط توسعه‌دهندگان ایرانی توسعه یافته و پس از شیوع کرونا و روی آوردن مؤسسات آموزش رسمی و خصوصی به آموزش آنلاین، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.از امکانات کلاس آنلاین این برنامه می‌توان به امکان برقراری ارتباطات دوطرفه صوتی و تصویری، اشتراک‌گذاری دسکتاپ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری در جلسه، نمایش اسلاید، یادداشت‌نویسی و ترسیم اشکال هندسی با تخته وایت برد و امکان به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها اشاره کرد. برای استفاده از این پلتفرم نیازی به نصب برنامه نیست و تنها با استفاده از یک مرورگر می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/6cpwckfs

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 20:03

نرم‌افزار تصویربرداری از صفحه کاربردهای مختلفی دارد، مثلاً زمانی که می‌خواهید یک بازی رایانه‌ای را به دیگران آموزش دهید یا دوره ای را که در سامانه آموزش آنلاین میگذرانید برای ذخیره داشتن، بهترین راه استفاده از نرم افزار رکورد صفحه نمایش است. با این روش افراد به طور کاملاً دقیق جزئیات موضوع را یاد می‌گیرند. شرح موضوع به‌تنهایی و یا انواع متون همیشه راهکار مؤثری برای توصیف مسائل و یا دستورالعمل‌ها نیستند. از طرفی نوشتن توضیحات راجع به یک موضوع احتیاج به شرح بیشتر و زمان زیاد دارد، درصورتی‌که شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای رکورد هرآنچه که در صفحه‌نمایش انجام می‌دهید را ضبط کنید و در قالب فیلم به اشتراک بگذارید. مطمئن باشید دیدن بسیار مؤثرتر از خواندن است. در ادامه چند مورد از بهترین موارد‌ نرم افزار رکورد صفحه ‌نمایش را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع: https://tinyurl.com/yckfkb43

faraz...
ما را در سایت faraz دنبال می کنید

برچسب : کلاس آنلاین , جلسات آنلاین , آموزش , آموزش آنلاین, نویسنده : faraz farazdelkash بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 14:57